søndag 10. februar 2013

Vennskapskort

I dag har jeg nok et motiv fra Saturated Canary å vise dere :) Utrolig morsomme detaljer på disse motivene: hår, folder, små fargefelt, ja - jeg koser meg med dem!

Er gressenke nå, så det har blitt mye fargelegging i helgen. Fant ut nå i kveldingen at ett av motivene måtte bli til et kort før jeg fant sengen. 

Valgte å holde kortet ganske rent og enkelt, både i farger og pynt. Disse to jentene er jo fargerike nok, og med mye annet på kortet var det en stor sjanse for at det kunne bli rotete.


Papir fra Pion (som jeg synes er vanskelig å bruke.....) Dies fra JoyCraft og 
punch fra Martha Stewart.
Copic:
Hår: rødt E15, 08, YR04, 07  Blondt: YR20, 23, E15, 30
Hud: E000, 00, 21, 93
Grønt: YG91, 93, 95
Blå/lilla: BV20, 23, 25
Rødt: R35, 37, 39
Rosa/lilla: RV91, 93, 95, 99
Brunt: E70, 71 ,74
Gult: YR20, 21, 23
Øyne: B21, 26
Når alt var ferdig fargela jeg brilleglassene med B60

Takker for hyggelige kommentarer fra dere!!!



9 kommentarer:

Anne- Elisabeth sa...

Ett nydelig kort, nydelig fargelagt og lekre farger. Klem fra Anne-Elisabeth

Jill sa...

Helt enig med deg at disse motivene er helt herlige. Fargeleggingen din er flott og står nydelig til de vakre Pion papirene. Flott dekorert som alltid.
Ha en fin uke og så sees vi snart igjen :)
Masse klemmer

Kerttu sa...

Nydelig kort! Fin fargelegging og pynting.

Kari Anne's hobby sa...

Åh, hadde jeg enda fått til fargeleggingen så fint :-) prøver men det blir liksom ikke helt det samme :-)
Kortet var superfint!

Kari Anne

Åsa aká Scraphorse sa...

Låter som en fantastisk helg med mycket färgläggning. Kortet är underbart!!
Jag älskar också SC motiven.. :) ...så mysiga att färglägga.

Kram!

Dortesjs sa...

super sødt og fint fargevalg

Kjersti sa...

Så lekkert kort Siv, herlige farger på motivet!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Ella sa...

Vilket fint kort! :) jag undrar vad du har för skrivare/printer och vilket papper du använder? Jag funderar på att köpa en ny printer och vill gärna veta vilka som fungerar att skriva ut dig stämplar med :) tack!

Ella

Ella sa...

Vilket fint kort! :) jag undrar vad du har för skrivare/printer och vilket papper du använder? Jag funderar på att köpa en ny printer och vill gärna veta vilka som fungerar att skriva ut dig stämplar med :) tack!

Ella