tirsdag 8. oktober 2013

CMN - JUL utfordring #44

Hei, ny tirsdag og ny utfordring hos CMN.
Denne gang er oppgaven: "Anything goes, men bruk to stempler på kortet ditt - og det må være jul."

Det var i grunn helt ok å komme igang med julekortene, sjelden jeg er så sein med å starte produksjonen.

Vil tro det kommer til å bli mest julekort fremover nå - er jo et nederlag å måtte kjøpe noen....

Her er ukens kort:

Jeg har maskert sammen to motiv fra Magnolia.
Her er fargene jeg har brukt:
Hud: E000, 00, 11, 93, 95
Hår. E50, 51, 53, 57
Rødt: R22, 27, 29, 59, C5
Brunt på bukse: E41, 43, 44, 47
Gjerde: E30, 31, 34, 37
Bakgrunn er airbrushet med følgende farger:
B32, C4, YR31 og RV34

Jeg har valgt å holde kortet ganske enkelt og rent.
Papir fra Bildmålarne, Snøfnugg-punch, Juletre-dies fra Magnolia,  og Snow-writer.

Takk for at du tittet inn til meg, og ha en fin dag!!

Klem fra Siv

5 kommentarer:

Susy sa...

Ljuvligt fint kort, Siv!

KRAM SUSY

Magda sa...

Very beautiful Siv!
Great coloring!!
Have a nice week
Magda

Gunn (Merete) sa...

Hei
Så flott dette kortet er, fin rødfarge på klærne til Tilda.
Ha en fin dag.
Klem Gunn

Sissel sa...

Nydelig julekort, søte motiver og flott rødfarge.
Klem Sissel

Kjersti sa...

For et lekkert julekort Siv, nydelige farger og papirer!
Klem:)