fredag 1. september 2017

Bursdag hos CMN

Nå i september fyller Copic Marker Norge hele 6 år!!!
Det var med skrekkblandet fryd jeg gikk inn i en for meg ukjent bloggverden!! Men takket være mine to første hjelpere, og også de to første på design-teamet, Anne-Kristine og Tonje, så kom vi oss online! Disse årene har det vært mange dyktige DT, noen i lengre tid - andre kortere tid. Jeg er evig takknemlig for alt disse har bidratt med i disse 6 årene!!! De har vært med på å gjøre CMN bloggen til det den er i dag: en aktiv og levende blogg!!

Bursdager er til for å feires, og det gjør vi hos CMN også!
Vi har en egen bursdagsutfordring #90, og senere i måneden kommer mer moro!

Her er mitt bursdagskort til feiringen:


Motivet heter Beautiful Sonia, og er fra Make it Crafty.

Fargene jeg har brukt er disse:
Hud: E000, 00, 21, 11, 13, 93
Hår:E59, 99, 33, 31
Bluse: BV00, 11, V95, 28, BV25
Bukse: E81, 84, 87
Grønt: YG17, 25
Blomster: Y15, 17, BV11, 25

Mønsterpapir er fra Maja Design. Chipboard-ramme og tekst er fra Make it Crafty.

Ha en fin dag!

Klem fra Siv :)



Ingen kommentarer: