torsdag 23. august 2012

Bursdagshilsen

Kortet jeg viser i dag er underveis til mottaker. Min nevø har bursdag, og han har også startet på student-tilværelsen i Trondheim nå. Syntes denne karen fra Teddy Boo passet veldig godt til begge anledningene.
 Gratulerer med dagen, Fredrik!!

Motivet er fargelagt med Copic, og her er fargene jeg har brukt:
Teddy: E41, 42, 43, 44
Vest/lue: R23, 35, 37
Skjorte: YG61, 63, 67
Slips: YR21, 23, 24

Papirene jeg har brukt er gode, gamle serier fra Basic Grey og DaisyD`s 
Det meste kommer til nytte en dag!!
Teksten er fra Kort og Godt - de har så utrolig mange flotte tekster!
Det er Gave og Interiør-messe på Lillestrøm denne helgen, og jeg venter spent på hvilke nyheter de norske scrappeprodusentene kommer med!

Håper DU har en fin dag, og takk for at du besøker bloggen min :)

3 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Hei og hå
Da har jo du også fått deg noen av disse stilige bjørnene.
Herlig kort, og enig, denne karen er utmerket til sånne kort.
Digger papirene og fargene du har brukt.
Ha en toppers dag.
Klem Gunn :))

Elizabeth sa...

Herlig kort i flotte farger. Stilig det du har gjort med pelsen! God helg til deg, Siv! Klem, Elizabeth

Kerttu sa...

Kjempeflott kort og motivet passer nok kjempefint, ja: Flotte farger på kortet:)

Kerttu