tirsdag 16. juli 2013

Sommerhilsen

Hei :)
I dag er det et sommerkort jeg har å vise dere.
Vi har jo hatt noen herlige dager nå her på østlandet - og jeg håper dere alle nyter sommeren!
Finnes det noe bedre enn norsk sommer med grill, reker, bading, lange kvelder på terrassen, jordbær, gå barbeint i gresset....ååååååå, det er godt!!!!!

Jordbær-jenta på dette kortet er fra MoManning, et clingstempel produsert av PennyBlack -og det gir meg skikkelig sommerfølelse!!


Det er selvfølgelig fargelagt med Copic....
Og dette er fargene jeg har brukt:
Hud: E0000, 000, 00, 11, 93
Hår: YR20, 21, 23, E35
Kjole: R0000, 000, 00, 01, 02
Grønt: YG17, 61, 63
Blomst; B000, 00,001,02
Papir er fra Pion -resten er fra mitt eget skattkammer......

Kortet er mitt bidrag til CopicMarkerNorges sommer-inspirasjon, stikk innom der og se hva de andre i design-teamet hat funnet på :) Jeg ønsker dere alle en megaflott sommer!!
Klem fra Siv


3 kommentarer:

Anne sa...

Det var nyyydelig! Det motivet skulle jeg hatt, datteren min elsker jordbær, så det hadde vært perfekt til henne :-)

Fortsatt riktig god sommer!

Klem :-)

Anne- Elisabeth sa...

Hei Siv,
Takk for sist. Du har en nydelig blog som jeg titter innom ofte.
Kortet er aldeles nydelig og jeg elsker det stempelet. Håper at vi treffes om ikke altfor lenge.
Fortsatt god sommer
Klem fra Anne-Elisabeth

Linda sa...

Hei Siv. Håper du koser deg med ferie. Dette var et kjempefint kort! Ordentlig sommerlig, noe som passer bra nå når vi også har fått litt sol her i Trøndelag. Ha en fortsatt fin sommer. Klem :)
(Deltar i Copic Norge utfordringen)