tirsdag 25. februar 2014

CMN utfordring #52, Anything goes

Nå er det tid for utfordring hos CopicMarkerNorge igjen.

Temaet til utfordring #52 er ANYTHING GOES og jeg har brukt et stempel fra Devian Art.



Jeg valgte denne gang å lage et staffelikort, dette minste bildet viser kortet ferdig oppslått.

Fargeleggingen er selvfølgelig gjørt med Copic Sketch i disse fargene:
Hud: E 000, 00, 11, 93
Hår: E 21, 23, YR 20
Grønt: BG 90, 92 (Selvlaget) 93, 96, 99
Rødt: R22, 43, 46, 56, 59
Gult: YR 20, 21, 23, 24
Bakgrunn: B 0000, 41 W 0, 1, 3

Når man har dette som hobby er det fort gjort å bli litt "hamster".... Det florerer jo av de lekreste mønsterark, og nye kommer med korte mellomrom! Og nesten alle "må" man jo ha... Her har jeg kun brukt årgangs-papirer :) Tror nok jeg skal forsøke å slanke papirbeholdningen litt fremover :)
Noe fra gamle serier fra Basic Grey, og noe fra TPC Studio.

Klem fra Siv

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk flott kort Siv, med et herlig motiv :-)
Klem fra Anne

Gunn (Merete) sa...

Hei Siv
Ett utrolig flott kort du har laget denne gangen.
Jeg virkelig digger dette. Fargene er jo så flott sammen og dette er virkelg både Artsy og søtt på samme tid.
Godt å se at du klarer å få laget litt igjen. Det viser jo bare at det går fremover med deg :-)
Klem Gunn ***

Jeanette sa...

Rålekkert! Kjempefine farger og fargelegging. Håper du friskner til. Klem Jeanette.