lørdag 1. november 2014

CMN utfordring #61

Så er det den 1. igjen, og CMNs team 2 viser fram sine inspirasjons-bidrag.

Denne gang har jeg valgt et motiv fra MoManning, en riktig søt liten "Drummer Boy"
Drummer Boy er forresten en av mine favoritt julesanger, og jeg gikk å nynnet på "Ta ra ta ta dam, me and my drum" i flere dager etter å ha laget dette kortet :)


Jeg har selvfølgelig brukt mine Copics til å fargelegge med som vanlig. Men denne gang må jeg ta fargekombinasjonene litt etter hukommelsen. Jeg klarte det store kunststykket å velte en kaffekopp over notatene mine, så framover nå kommer det endel kort med ufullstendige fargekombinasjoner. Heretter er kaffekoppen forvist til kjøkken eller stue, IKKE på hobbypulten!!

Så da prøver jeg:
Hud: E000, 00, 21, 11, 93
Blå: B91, 93, 95, 97, 99
Grønn: G40, 43, 46
Rød: E08, 19, T5
Hund: E40, 41, 42, 44
Gul: YR20, 21, 23, 24, 27

Alle dies kommer fra LaLaLand Craft.

En riktig GOD og kreativ HELG til dere alle!

Klem fra Siv

2 kommentarer:

Faye Wynn-Jones sa...

Beautiful! X

Helga sa...

Wow ! A wonderful, gorgeous Card !
LG Helga