torsdag 17. august 2017

På tide å få på trenings-skoene...

Etter en lang sommer er det sikkert mange som trenger å lufte trenings-sko og treningstøy.

For en tid tilbake fikk jeg en kommentar på ett av mine kort, det var Sissel som syntes kortene var OK, men hun lurte på om alle motiv måtte være søte. Hun hadde gjerne sett noen med litt bulker her og der på kroppen, sånn som de aller fleste får etter hvert.
Dette har gnagd litt i bakhodet mitt, og plutselig kom jeg på denne serien med stempler fra
Make it Crafty. Den damen her heter Kimberley, og jeg må innrømme at hun minnet meg veldig om spreke Sissel :)


Dette er Copic fargene jeg har brukt:
Hud: E000, 00, 21, 11, 13, 93
Hår: E31, 33, 59, 99
Rosa: RV04, 06, 09, 17, N2
Gul: Y15, 17, YG12, 24

Alle mønsterpapir er fra Pion Design, fra restekassen min....

Ha en fin dag der du er :)

Klem fra Siv


Ingen kommentarer: