mandag 26. oktober 2020

Mitt "all time" favorittstempel:

 Hei!

Alle har nok et favoritt-stempel, og her er mitt - ingen over og ingen ved siden. I mine øyne er det noe av det vakreste som er tegnet EVER!! Er usikker på hvor mange år jeg har hatt det - men det er noen. Blir liksom aldri lei det.

Her er et av årets julekort med "Misteltoe Fairy" fra Whimsy stamps:


Jeg har brukt disse Copic:
Hud: E00, 21, 11, 13, 93
Hår: E25, 23, 21
Blå: B99, 97, 95, 93, 91
Gul: E15, Y19, 17, 15

Så har jeg brukt slim-line diesen min fra Simple and Basic igjen - denne gang nesten alle diesene i pakken! God jul diesen er fra Papirdesign, og mønsterpapir fra Maja Design. Snøkrystallene er punch fra Martha Stewart.

Nyt dagen!
Klem fra Siv

1 kommentar:

ver1e sa...

Kjempefint! Takk for at du la til hvilke tusjer du bruker! Spesielt hudfarge synes jeg er vanskelig å få til. Har de du har (bortsett fra E93), men synes at E00 er så innmari lys og vanskelig å blende med de andre. Har du noen tips?